
Sint Nicolaascomité verzorgt feestelijke intocht van de goede Sint.
Het lijkt nog zo ver weg, maar voor jullie het weten is Sinterklaas alweer in het land. Op de eerste zaterdag na 11 november komt de Sint met al zijn Pieten weer aan in de haven van Monnickendam. En dit jaar wordt dat nog gezelliger dan alle voorgaande jaren.
Het comité verzorgt ook de uittocht van de Sint, altijd op 6 december.
We houden jullie via onze Facebookpagina op de hoogte.
https://www.facebook.com/sintenhoofdpietenmonnickendam
Anja de Groot
Ruud van der Heiden
Wendy Visser
Jaco Daems
Annemarie Greuter
Annie Overman (erelid)
